1.1 Окуу планынын жана программалардын билим берүү стандартынын, базистик окуу планынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү
1.2 Окуу-методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү
Тематические планирование по математике
календардык тематикалык план табият таануу
1-4_класс Правила_по математике Наглядные_схемы
Конспект урока по географии «Земля – планета Солнечной системы.»
Компьютер – универсальная машина для работы с информацией 5-класс
Земля – планета 6-класс презентации
Квадратный корень из произведения
1.3 Жетиштүү маалыматтык ресурстардын (окуучулардын контингентине, анын ичинде окутуу тилдерине карата окуу – методикалык адабияттардын фонду) болушу
Окуу залында окуучулар үчүн ар түрдүү бурчтар уюштурулган.
ижараг берилүүчү китептер жөнүндө буйрук
1.4 Билим берүү программасынын жана окуу методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу максатында кызыктар тараптардын күтүүлөрүн, керектөөлөрүн жана канааттануусун мезгилдүү баалоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизминин болушу
«Математика жана технология» усулдук бирикмеси
«Табыгый- илимий» усулдук бирикмеси
Тил усулдук бирикмесинин иш планы (4) (1)
социалдык жана ден соолук маданияты усулдук брикмеси
Класстан тышкаркы иштер боюнча иш пландары
Билим берүү уюмунун миссиясы жана максаты
Мектепте предметтер боюнча ар түрдүү кружоктор уюштурулган.
5-11-класс окуучуларынын билим сапатынын мониторинги
предметтер боюнча окуучулардын билим сапатынын мониторинги .
0-4-класс окуучуларынын билим сапатынын мониторинги
2.3 Окутууну баалоодо жана корректировкалоодо кайтарым байланыш механизминин болушу
Адмнистрациянын сабак анализдери (1)
5-11 класстардын кыргыз тили предмети 2- чейректик жат жазуу боюнча жетишүү мониторинги
2.4 Билим берүү стандартынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдүү жана ачык-айкын системасынын болушу
Калптандыруучу баало техникалары
2.5 Окуучуларга баалоонун колдонулуучу эрежелери, жол-жоболору жана жыйынтыктары, ошондой эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жөнүндө маалымдоо системасынын болушу
№3 Р.Алибаев ажббом тарбиялык иштер боюнча директор орун басары
2.6 Коопсуз, өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү чөйрөсүн камсыздоо, билим берүү процессинде ден соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу
Мектептин коопсуздугун камсыз кылуу боюнча мектебинин жылдык иш планы
Персоналдардын коопсуздугу боюнча инструкция , тааныштырылып, кол койдурулган
2.7 Ички жана тышкы баалоонун, системалуу мониторинг жүргүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын
натыйжаларынын динамикасы
Акыркы 5 жылдын ичинде жүргүзүлгөн маалыматтардын мониторинги
2.8 Кызыкдар тараптардын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол-жоболорунун болушу
3.1 Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү
Жылдык иш план соц. педагог 2022-2023 — ж.
3. Эмгекти коргоо жана өрт коопсуздугу боюнча инструктаж .
3.2 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
профилактика кеңешинин токтому
3.3 Педагогикалык кадрларды үзгүлтүксүз кесиптик өнүктүрүү, алардын квалификациясын жогорулатуу жана мотивациялоо системасынын болушу
Буйрук зыяндуулук боюнча комиссия курамы
сертификат повышения квалификации
Ата-энелердин билим берүү процессине катышуусу жана баалоосу.
4.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден-соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык Ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, Компьютердик класстар,спортзал) болушу
4.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык,тсанитардык эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер,өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)
4.3 Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу